Comeback!

Denna dag har varit bra, lite synd att solen inte velat vara framme som tidigare i veckan men idag så har jag fått energi från andra saker.  Dagen började iaf vid kvart över 12 med kemi och senare blev det extremt mycket projektarbete.. Slutrapporten och sista statusrapporten skulle lämnas in. det blev sammanlagt typ 50 sidor eller något sådant. vi pratade lite om det.. varför lämnar man in allt i pappersform? hur miljövänligt är det egentligen? 12 grupper och alla har en rapport på 50 sidor är lixom 600 papper... helt sjukt...

sen blev det till att åka hemåt i en ny lånebil (vi lånar den över natten bara, imorrn får vi vår nya bil), den var ganska rolig att köra, en Opel Corsa OPC.
 
En liten tvålkopp tycker jag men när vi fick ut bilen så sa dem till oss att ta det lugnt. och vi stod som frågetecken^^ då svarade han snabbt med att den har 290 hästkrafter under huven.. och jag lovar att det märktes när man körde.. haha den drog DIREKT, rallystolar och allt fanns i också ;) men tyvärr så blev det rätt så vingligt när man kom upp i lite för höga hastigheter så vi kunde inte testa ordentligt.

Senare bar det av till min första match på cirka 10 månader.. helt underbart var det att få stå i mål igen även om det bara var en halvlek. vi vann med 6-1 och jag höll nollan, även om timingen inte är perfekt så känner jag att det kommer fort tillbaka när man börjar spela.

Det var nog allt för idag tror jag? vi hörs imorrn igen!

Ciao
/J

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Hehe, skönt att dra på lite när man åker bil ^^, Tills man får barn.. då är det inge kul med bus längre.



Kul att det känns bra att vara tillbaka på plan.

2009-04-03 @ 16:51:35
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0