Högskolan

Just nu sitter jag här och är lite småtrött efter att ha sovit ganska lite och dessutom haft ett träningspass mellan 11 och 13. jag kom isäng sent för att jag satt och pratade högskola med Emelie=) vi satt och pratade om att söka oss ner till Jönköping tillsammans, det låter riktigt trevligt enligt mig så jag hoppas att det går att lösa! men eftersom ingen av oss skall söka till hösten så är det rätt så lungt med tiden så man kan planera i lugn och ro utan stress.

Just nu så sitter jag och väntar på att åka iväg till Norrtälje för att jobba på friskis och fixa nya handskar till fotbollen, (ska bli grymt med ett par som man faktiskt kan greppa bollarna med! så man slipper bli förvånad när bollen faktiskt stannar i händerna när man tar den^^

Jag skriver mer när jag kommer tillbaka från friskis eller kanske under tiden, vi får se vad jag känner för och om jag har tid.

Ciao
/J

Kommentarer
Postat av: von schrowe

är du målvakt gubben? :D

2009-04-13 @ 21:46:24
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0