inte som man trodde

jag skrev ingenting igår pga ett antal anledningar. jag hade lite fullt upp med ominstallation av datorn och lite sådana problem.

men dagenbörjade iaf som de flesta dagar börjar nuförtiden. tidigt i skolan. dagen flöt på ganska lugnt men tog fart så fort jag skulle försöka få tag på juan för att få hans studentskivebiljett^^ som jag senare skulle ge till Sofia. Juans min var ganska rolig när jag sa att jag skulle ha den. På Lunchen blev det en promenad till Norrtälje pizzeria med 8 andra från klassen, jag kände mig riktigt nyttig när jag beställde in en Sallad :O det var riktigt gott! ska nog försöka göra det till en vana tror jag:) dagen fortsatte med lite jympa. senare så ringde jag Sofia för att se när jag kunde betala biljetten.  det slutade med att hon mötte upp mig och så gick vi hem till henne och satt och pratade i ett par timmar och hade det riktigt trevligt! jag behövde verkligen det! Tack:)  måste göras om=)

Sen bar det av hemmåt och då blev det till att fixa lite med datorn och så!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0