Lördag

Lördagen tillbringade jag som sagt till och börja med på akuten. jag kom hem framåt halv 2 och började göra mig klar för att dra till Sara:) efter att ha letat mig ut till henne så satt vi och hennes föräldrar och käkade riktigt gott och pratade. extremt trevligt! det lyfte verkligen upp mig och mitt humör från botten till toppen. efter lite telefonterror så bestämde jag och Sara oss för att dra in till några som var på "på G", jag måste säga att det var inte det mest lyckade draget men iaf. medelåldern var väl 35 eller nåt sånt. men jag måste sammanfatta kvällen som en riktigt skön och trevlig kväll. jag hoppas att det blir MÅNGA fler av dem:)

/J

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Fan vad najs för dig då.. även fast du springer runt med gips.. haha!

2009-04-27 @ 20:46:58
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Sara

Du vet att vi har många sånna kvällar framför oss, men dem sker på egen risk! Haha =)

2009-05-03 @ 20:01:05
Postat av: Jocke

ja det har vi, jag tar den risken=) frågan är om du gör det;) haha

2009-05-05 @ 10:13:27
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0