måndag

Idag så skulle jag egentligen ha varit på studiebesök på forsmarks kärnkraftverk men jag har inte lyckats få tag på Dan som skulle köra. vi blev nämnligen tvungna att ta oss dit själva. det är lite surt, jag hade gärna sett hur det ser ut och vad det är som egentligen händer där. men nu sitter jag hemma och packar ihop en del av mitt rum istället inför vår visning av huset.

Jag skall även dra till gymmet snart och mjuka upp musklerna lite efter veckan som gått. sen blir det till att jobba lite där och sen kanske jag försvinner upp på gymmet igen medans morsan kör ett jympapass. just nu så ser min dag ut att sluta på det sättet.

nu ska jag göra mig klar för att åka in till gymmet

ciao
/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har varit på Forsmark, as coolt :)

2009-04-20 @ 21:15:45
Postat av: Jocke

ok:) de som va där sa att det sög:P

2009-04-20 @ 22:58:51
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Briitta

Ska ni flytta J?

2009-04-21 @ 15:11:09
Postat av: Jocke

Vi ska ju göra det.. får se vart vi hamnar bara..

2009-04-21 @ 17:28:29
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0