Mangobar

Vart ska jag starta ? början av kvällen låter bäst tror jag så jag startar där. Jag tog bussen mot Nt vid typ 17:45 för att dra hem till hedda och förfesta, precis innan jag ska gå från stationen i NT så Messar Cicci mig och det slutar med att jag går och möter dem och hon, jag och Mickis drar till Hedda. det flöt på bra tills min fru för kvällen och mitt X skulle dra och möta några:P vi andra tog iaf bussen vid halv 10. festen flöt på bra och var riktigt najs, vid 3 tiden så stängdes allt och vi som inte fixat bussbiljett eller kunnat fixa sovplats fick åka med halv 6 bussen från tekniska^^  jag var hemma vid 7 tiden och plockade in tidningen till familjen som käkade frukost^^ sen gick jag och la mig och vaknade inte förens vid halv 2:P sjukt sen enligt mig sj men jaja.. men allt i ett så var det en skön kväll, även om man var sjukt trött på donken när man väntade på bussen.. Det finns en hel del att berätta om från donken också men det är saker som jag tror vi ska hålla för oss själva^^ haha ganska äckligt^^



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0