Torsdag 23 April

som jag redan har berättat så har jag och Adrian presenterat vårt projekt idag inför teknik och även lämnat in slutrapporten (den slutade på 44 sidor) dagen fortsatte med att jag gick till gymmet, jag mötte två från laget som undrade hur jag orkade med att gå och gymma och träna fotboll och inte vila. men jag ser det inte som jobbigt. jag njuter mer av det. det är kul och skönt och man känner hur bra man mår. hur man hela tiden blir uthålligare och starkare. sen så blev det till att åka hem och käka mat och sen börja plocka ut saker ur rummet och ur garderoben.. innan det bar av till träningen för mig och broder min. och jag måste säga att jag är så SJUKT taggad inför seriepremiären imorrn. Träningen idag kändes riktigt bra. jag släppte inte många av frilägena alls, spelsättet börjar fastna ordentligt också vilket ger både mig och backlinjen en trygghet i spelet.

Imorrn smäller det! Vinst är det enda som gäller!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0