Dagen

Idag har det varit en riktig skitdag!

Efter att ha kört brorsan till hans första skoldag i Gymnasiet på Odenplan så åkte jag hem och kom hem till ett regnande.... upp emot 60 millimeter har vi fått och det har åskat i 3 timmar i sträck (rakt över oss).. senare så vägrade datorn starta ordentligt.. den startar bara om i uppstarten hela tiden.. vilket är grymt drygt... så imorgon såska jag testa en sista sak innan jag bokstavligen funderar på att kasta ut den genom fönstret!

senare så blev träningen inställd också så det blev bara teori.. det var faktiskt rätt bra för laget om man tänker efter med tanke på vad som hände senast... men jag var sugen på att träna!

denna dag har iaf gjrot så att jag har bestämt mig för att jag skall köpa mig en bärbar dator när pengarna infinner sig och det kommer förmodligen bli inom 10 dagar som de infinner sig så just nu sitter jag och tittar på lite datorer:)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0