Dator

Sådär, då har jag beställt datorn då! ska bli riktigt najs att få hem den:) den ska komma på torsdag om allt fungerar som det ska och brukar.





Sådär ser den ut om man kan lita på bilden. Prestandan behöver vi inte ta upp:P det är lite väl mycket tekniskt snack på det tror jag.

Den kostade iaf 10000 och kommer klara av det jag vill göra med den utan problem alls:)  det blev inte en så stor skärm som jag ville ha men jag kom fram till att jag kommer framförallt ha den ikopplad i skärmen hemma så det spelar ingen roll.. och sen på bussen så kommer det bara vara jobbigt att ha en jätteskärm. så jag la mer pengar på prestandan istället :)

/J












Kommentarer
Postat av: MOA

eller så var det vi som dissade dig ;) för det var bara ekonomer och några få till som fick komma på den festen ;)

2009-08-25 @ 21:26:29
URL: http://myhoneybun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0