Domare

idag har jag spenderat tiden i sthlm, hos kiropraktorn. eller rättare sagt så blev det cirka 30 min där när han fick fixa till min bröstrygg så att jag skulle kunna andas ordentligt.. problemet var att jag vaknade i torsdags och det högg i ryggen hela tiden när jag rörde på mig och när jag skulle andas.. så jag fick inte in tillräckligt med luft...  pga det så kunde jag inte träna och jag var orolig för att inte kunna spela matchen  imorgon bitti. så jag ringde kiropraktorn och fick en tid vid klockan 11 idag:) allting löste sig och han bad mig att testa ryggen genom att springa eller någonting ikväll..  vilket jag fick göra på matchen jag dömde ikväll.

Edsbro - Arlanda var det. matchen slutade 15-2 och det var väl kanske ingen nyhet att dem skulle vinna så stort. de spelar en riktigt fin fotboll. sen så fick jag se en framtida superstjärna på plan! Edsbro hade med sig en spelare som inte kommer spela med dem under säsongen utan han var med för att få ha lite kul.

15 år gammal, teknik som Ronaldo eller zlatan ni får själva välja. men han var lixom mer graciös!  spelsinne och en perfekt framspelare. det kommer inte ta lång tid innan han spelar i en allsvensk klubb eller bättre. så jäkla roligt att titta på en sådan spelare! jag får önska honom lycka till!

aja nu ska jag försöka sova snart tror jag! matchen börjar 11:30!

/J


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är obeskrivligt att arbeta med en individ som man verkligen vet kommer gå långt:) Det värmer hjärtat!

2009-08-10 @ 17:14:04
Postat av: Jocke

sv: jo det är det :P det är riktigt kul =) Känner jag dig Johanna eller är det en annan Johanna än den jag tänker på ?=)

2009-08-10 @ 17:44:46
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hmm, så länge du inte tänker på en annan Johanna så är det nog jag ;)

2009-08-10 @ 18:45:32
Postat av: Jocke

Sv: haha smart och hemligt svar där ;) tränat länge på det ? ;)

2009-08-11 @ 01:49:04
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Johanna (?)

Du skulle bara veta ..

2009-08-12 @ 19:43:53
Postat av: Jocke

haha ja ^^

2009-08-12 @ 20:47:55
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0