Helgen

ja, så har det varit dålig uppdatering nu igen.. skäms på mig.. jag vet.

min helg bestod iaf av att jag i fredags var på skolan, gymmade och sen så träffade jag Marie för första gången på alldelles för länge! vi gick och käkade på ett glas, riktigt trevligt och mysigt:) tyvärr så kunde vi inte göra någonting efter pga att jag skulle upp tidigt för match.. men men vi får ta det en annan dag:)

Lördagen bestod av att vi åkte i hällregn till Gimo för att spela match, det var lite nervöst efter matchen innan som jag spelade så jävla dåligt i! hela laget var dåliga men jag var definitivt en av de sämsta... men iaf den matchen är släppt nu!

Matchen mot Gímo förlorade vi tyvärr men vi lirade riktigt bra boll, vi ställde upp med halva laget 14-16 åringar typ och vi höll utan problem jämna steg med Gimo, vi lirade ut dem största delen av matchen men vi var tyvärr för tunna i anfallet.
Matchen slutade 2-0 (1-0). 1-0 målet var ett sjmål av en av backarna.. oturligt! sen så körde jag över en spelare som bars  av innan första halvlek var slut.. (sjyst men hårt) . andra halvlek började olyckligt med ett missförstånd mellan 2 i backlinjen och mig eller någonting sådant.. ingen vet vem som ska ta på sig det så alla tar på sig det. det blev 2-0 målet. sen spelade vi ut ännu mer och fick några lägen men lyckades inte trycka in bollen. vi spelade bra men vann tyvärr inte.

Söndagen.. ja vad gjorde jag då? jo jag tråkade hemma hela dagen typ:S kollade på Magiska barcelona på kvällen, när dem spelade ut Atletico!

just ja! Emma bjöd med mig på hennes 18 årsfirande nästa fredag! så det ser jag fram emot =)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0