morgonpigg

vad trött man blir på sig själv ibland!

jag gick upp som vanligt idag, duschade, packade träningsväskan, käkade frukost och gick ut till bussen. när jag kom ut till bussen så står jag där och funderar på vad som ska göras i skolan idag (jag har ju inte ett ordentligt schema pga att jag går ett fjärde år) då kommer jag på att alla treor har APU i tre veckor  (jag ska köra matte och fysik med dem) så jag har INGA lektioner på hela dagen..  den enda lektionen jag har  denna vecka är på onsdag eftermiddag.. aja där stog jag vid bussen^^  jag valde iaf att åka till Rimbo och gymma där och sen ta bussen hem vid 10.  satte mig hemma och skrev på en filmkunskapsuppgift som är dryg som fan.. satt i 4 timmar och är inte ens halvklar.. jag måste få lite feedback av läraren innan jag kan fortsätta skriva på den.

just nu så sitter jag och lyssnar på musik och gör inget spec alls:P funderar på att läsa lite medans det inte är några roliga inne på MSN. Eller ska jag sätta mig och titta på datorer ?  jag måste ha en så det kanske man ska ta och göra :)

/J

Kommentarer
Postat av: moa

ooh jag gymmar också i rimbo nu ;) haha trodde du inte om mig va? ;)

2009-08-24 @ 20:32:19
URL: http://myhoneybun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0