Trance

Jag vet, jag har uppdaterat kasst.. jag har inte sagt något om förra helgen ens.. och ändå så gjorde jag en hel del då.

måste bara säga att bröllopet för min kusin Karolina blev riktigt trevligt:) jag trodde det skulle bli sjukt tråkigt vid middagen och allt sådant. men när vi väl kom igång ordentligt så blev det riktigt trevligt, både på och utanför dansgolvet:P

bilder kommer kanske senare. om jag kan få tag på lite bra bilder så kommer de komma upp.

Veckan nu har jag spenderat någon dag med Jenny:) och senare har jag tränat och spelat match också.. nu ska vi inte gå in på hur det gick med tanke på att det gick kasst.. vi borde ha vunnit men men ...

nu sitter jag här och är på ett väldigt Dj - Tiesto humör! är grymt sugen på att dra på en av hans konserter! någon som är på?!:D
 
Här har vi lite låtar från honom, Helt underbara är dem! avnjut dem med värdighet^^


 








och den bästa som sista!
 


ska fortsätta pressa Tiiiiiesto nu!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0