Trevligheter

Det börjar bli en vana, en vana som jag definitivt tycker väldigt mycket om, enormt mycket om!

vad är då min vana undrar ni nog då? min vana är att jag kan skriva att jag har tillbringat den senaste tiden med Jenny.
Jag åkte till henne igår innan matchen, (efter lite missförstånd eller vad man skall kalla det ^^) vi käkade middag med hennes familj (kycklinggryta, väldigt gott(= ) sen så åkte vi iväg till matchen jag skulle spela, där Jenny senare fick sällskap av Annica (stavade jag rätt?^^). Matchen förlorade vi men det var väntat med det laget, motståndet och spelsystemet som vi hade. dessutom så var det bara en träningsmatch. vi spelade bra men Rådmansö var helt enkelt för tunga.  vi åkte hem till Jenny efter matchen, kollade lite tv, åt och satt och pratade fram till typ halv 2 eller något inann vi gick och la oss.

Idag vaknade vi och gick raka vägen ner till stranden typ. Jag, Jenny, Amanda och Viveca. där nere så träffade vi på lite annat trevligt folk och vi låg där och solade och badade tills typ 17 eller något, jag hade ingen riktig koll på klockan på slutet. senare så åkte jag hem och Jenny drog iväg och käkade middag med Annica och jag får hoppas att dem har det trevligt just nu:)

det var mina 2 senaste dagar i stora drag. 2 dagar som har varit väldigt trevliga, roliga och rofyllda.

Nu ska jag lägga mig för att sova eller försöka sova iaf, ryggen har blivit lite bättre sen imorse verkar det som så jag hoppas att det har släppt hyffsat tills imorgon iaf!

Godnatt på er!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0