Fredag

Så då sitter man även denna fredag på en sjukt lång och tråkig lektion... bara läsa och svara på frågor... skönt att man slutar snart!

Jag vaknade upp imorse och visste att jag borde ha pluggat med igår inför historiaprovet men vad gör man när man somnar med boken i ansiktet 4 ggr på 20 min? jo då skiter man i det och hoppas på det bästa (iaf just nu).
när jag väl satt där så gick det riktigt bra faktiskt, jag trodde jag skulle få ett IG men nu tror jag faktiskt på VG, helt ok men skulle varit roligare om man pluggat lite mer.. pga det provet så kom jag sent till samlektionen där vår kära lärare satt och drygade om att han åker till indien på söndag xD dessutom så log han nöjt när han gav ut 3 stora arbeten som skall vara klara innan lovet ^^

nej nu ska jag ta och åka hemåt och fixa lite innan jag drar till adrian och börjar rita ritningen för brandstationen=)

Ciao!

/J

Kommentarer
Postat av: Isabella

vad bra älskling att det gick bra, glad jag blir :) <3

2009-02-06 @ 18:48:13
URL: http://binabinabina.blogg.se/
Postat av: Jocke

skönt att kanske ha chans på VG iaf:) vill ha mer men men



<33

2009-02-07 @ 02:30:50
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0