Helgen

Helgen har varit trevlig. Igår så åkte jag och älsklingen på Bio, sen när vi åkte hem så började det snöa. vilket skulle betyda att jag förmodligen  skulle bli tvungen att åka till vaxholm på natten för att jobba. men jag slapp det:) först vid klockan halv 9 så ringde telefonen, så jag pallrade mig upp och pussade Älsklingen hejdå. det blev tillslut 7 timmars jobb. det är välbehövliga pengar för mig det.  imorgon blire upp vid halv 4 för att åka igen. börjar halv 6 ^^  men nu ska jag testa ett nytt spel och kolla på sporten så vi hörs!

Ciao
/J

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

jobba med? ploga?

2009-02-22 @ 21:58:12
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Mandy

josses jobba mitt i natten!! haha jag har med ett sånt jobb.. jobbar som mingelfotograf... börjar vid 12 slutar vid 5... haha men skoj är det..



Vad såg du för bio med flickvännen då? nått du kan tipsa om.. jag ska på bio nån dag i veckan .. vilken ska man se ?? ^^

2009-02-23 @ 12:59:30
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0