Skön helg

Helgen har bestått av gibbande och lite arbete med Adrian, sen på löradgen så åkte jag och min familj och Isabella till min farbror och käkade middag:) trevligt var det! sen blev det melodifestivalen och I am legend, även lite Hostel 2 (kass film, även om du inte tycker det älskling (=  ) igår så kände jag att jag har tröttnat på att inte få träna ordentligt så jag bestämde att jag skulle följa med isabella och hennes mamma på ett stationspass i Rimbo:) det var ganska kul faktiskt men jag måste bara påpeka att jympa inte är något för mig;P som tur var så var det bara uppvärmningen som bestod av det. resten av passet bestod av 8 stationer som vi körde 3ggr. även om mitt nyckelben för dagen kändes kasst så kändes det väldigt lätt, jag ville köra några varv till med stationerna men man får inte alltid som man vill.


Såhär ser det ut nu.. förjävligt.

men nu känner jag att jag tänker skita i att axeln inte är prima och att jag är lite sjuk, jag tänker dra igång träningen ordentligt nu och hoppas på att jag får med mig Adrian till 100% och även Isabella på de passen hon vill köra:)

träningsschema

Måndag: Spinning
Tisdag: Gym
Onsdag: Kibox
Torsdag: Gym
Fredag: träningsledigt
lördag: lugn dag med träning hemma
Söndag: kibox eller stationspass?

så ser min startvecka ut, ska bli skönt att äntligen börja träna igen:)

Måste bara tillägga att Barcelona går fram som en ångvält i Europa nu, över 100 mål på cirka 30 matcher. helt sjukt. ett målsnitt på över 3 mål per match!


Ciao

/J

Kommentarer
Postat av: isabella

Även denna helg lika mysig som alla andra <3

Och det var jätte kul att tränaa med dig :) är glad att du följde med.



Ditt ärr är en söt del av dig även fast du inte gillar det <3 och att det för ont det är sorgligt. Fötlåt för dom gångerna jag råkat göra illa dig där :(



Min <3

2009-02-09 @ 09:44:57
URL: http://binabinabina.blogg.se/
Postat av: Jocke

ja=) <33



det är lugnt älskling ;P =) <33



<33

2009-02-09 @ 11:10:02
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0