Jobb

Idag har jag jobbat hela dagen lång, det började med attjag åkte iväg vid 05:10 mot vaxholm och jobbade där till klockan 13. skönt att sluta tidigt:) dagen bestod av att hjälpa "apan" david att klättra upp i ett träd för att fälla lite grenar som var ivägen (han är Arborist). jag måste säga att det var riktigt kul att se hur han klängde där i tallen:P  vid lunchen vid 10 så fick jag reda på att morsan blivit tvungen att åka in till Akuten med min  bror Mattias. han hade tydligen ramlat i skogen när han var ute med vår lilla hund=/

När jag kom hem vid 15 tiden så hjälpte jag pappa att flytta lite grejjer från hans lägenhet och sen så åkte jag in till friskis för att jobba, det är där jag sitter nu. Jag har fått svar från Mattias att det bara var en rejäl stukning (skönt det).

Nu måste jag lägga till att de svenska skidherrarna floppade  totalt idag på stafetten. Rickardsson, hur kan man tappa så mycket på en sträcka? ni är ju alla elitskidåkare, ni ska väl inte kunna tappa så mycket på den lilla sträckan?  det var iofs inte första ggn han har tappat i en stafett. han har varit med en gång till och på den sträckan så tappade han över 2 minuter. kan inte Sverige få fram någon bättre än det? om det är så som det verkar så tycker jag att det är pinsamt!

Vad tycker ni?

/J

Kommentarer
Postat av: Mandy

Jaha okej där ska jag köpa gymkort ^^



Jag ska äta hemgjorda hamburgare snart ^^



Allergisk mot morötter! NEJ!! :S Gud va SURT! DEt som är så gott!



Party i kväll?

2009-02-27 @ 18:35:59
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Bagarn

Jag tycker att du ska skippa de. / Adam Holgersson

2009-02-27 @ 18:51:33
Postat av: JENNIE - modeblogg

trevlig kväll!

2009-02-27 @ 23:58:39
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad hände med Mattias? Stor hund det där så det måste vara svårt för honom att vara ute med honom ;) hähä

2009-02-28 @ 14:21:56
URL: http://juhunna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt att det inte var någonting allvarligt. Klant Mattias säger jag ;)

2009-02-28 @ 21:42:06
URL: http://juhunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0