Jobb

har typ precis kommit hem, eller jag har hunnit äta.  jobbet idag var tungt.. jag vet inte hur många ton blötsnö  och is jag har flyttat på men många ton är det. bättre blev det inte av att de jag jobbade med inte jobbade ordentligt.. utan den ena stog och funderade på HUR de skulle göra och den andra pratade i telefonen...jag förstår inte varför man inte kan ha ett headset när man pratar i telefonen.. men men.

Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt, är i stort behov av massage efter 2 dagars snöröjning. värre kommer det förmodligen bli imorgon:P

jag hade tänkt att åka och gymma idag men Niklas är sjuk så mamma åkte ned med honom till vårdcentralen och då har jag ju ingen bil så det får bli imorgon istället.

Btw, Lägg ner Saab och starta ett företag som kan överleva på egen hand.

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Så du är också en liten traktornörd eller? .. :P

2009-02-23 @ 19:34:42
Postat av: Anonym

Det var från mig. :D

2009-02-23 @ 19:35:11
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

SV: Hahahaha. Jaså, fan vad segt.. med traktor är det bara mysigt att röja snö! ;);)

2009-02-23 @ 21:48:52
URL: http://t
Postat av: Mandy

haha kanske... ^^



ja den vill jag se.. gillar de filmerna...



Jag har sett Auatralia.. den är asbra!! TIPS!!



Händer hos dig dåÅ?

2009-02-24 @ 11:27:10
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0