lång dag

Idag var enda dagen denna vecka som jag inte hade sovmorgon, dagen startade med skola, där det faktiskt för en gångs skull var helt ok att vara. senare så Gick jag och Älsklingen till friskis och körde ett Spin puls pass. riktigt skönt faktiskt:) körde på som fan men jag återhämtade mig fort hela tiden, Formtopp eller vad man kallar det:P eller så var det helt enkelt bara taggningen jag har fått inför att börja träna igen:)

nu harjag även fått reda på att jag får låna bilen imorgon, så att jag kan ta mig in till stadsarkivet med Adrian så att vi sen kan börja arbeta ordentligt på vårt projektarbete. det kommer även blir ett pass på gymmet:)

Gnite folks!

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska veta att jag funda fakist på att ta andra bussen på morronen! Men den andra bussen kom så tidigt så jg orka inte vänta på din :D

2009-02-12 @ 20:54:24
Postat av: Jocke

ahahaha xD dåligt^^

2009-02-12 @ 21:55:29
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0