Mysig kväll

Idag så började dagen med att jag och mamma åkte in till NT där jag gick på min enda lektion samtidigt som mamma lämnade in bilen på verkstan för lagning av det som gick sönder när hon  körde på ett rådjur igårkväll. vi fick vänta ett tag på hyrbilen men när den väl kom så la jag beslag på nycklarna och drog iväg=)  lite kul va det pga att bilen var bucklig xD bilen var riktigt soft faktiskt och den är riktigt pigg.

sen så käkade vi på donken och drog sen hemmåt. när jag va hemma så skrev jag lite på samuppgiften som skall vara inlämnad imorgon. senare så messade jag älsklingen och frågade om jag inte kunde komma till henne:) 

så vid 7 tiden så var jag där:) vi tillbringade tiden framför tvn och pratade och mös:) Tack för en riktigt mysig kväll Älskling:) <3

men nu måste jag sova för att min minsta lillebror på 8 år kom och frågade mig idag om inte jag kunde köra honom till fritids till klockan 7xD han ville åka med mig i den nya bilen:) så vem kan säga nej till det ?=)

aja godnatt på er!

Ciao
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0