Söndag

Nu är jag igång igen gott folk!

gårdagskvällen var riktigt mysig, jag och älsklingen tittade på Patrik 1,5 :P jag tyckte att den var rätt bra faktiskt för att vara en svensk film. Tack för kortet älskling:) sötnos där <3
men sen så berättade jag även att jag inatt/imorse  var inne i stan och hämtade hem min morsa och Martina, från början så skulle jag ha hämtat dem vid Söderhall, sen skulle jag hämta dem vid danderyd, men det hela slutade med att jag fick leta mig in till Stureplan för att plocka upp dem. Hemresan var ganska skön faktiskt, man satt där och lyssnade på musik och softade:) nästan helt ensamma på hela motorvägen hem, en ganska skön känsla=)

Nu så sitter jag här hemma och funderar på vad man ska göra, det kanske blir lite dota, eller vad säger du Adrian ? Annars så kommer jag nog bara sitta och ta det lugnt nu de första timmarna iaf:) ikväll blire fotboll och en del plugg iaf. jag har seriöst kommit efter i fotbollstittandet.. jag tittade inte nu när Barca faktiskt fick lite problem, (de spelade lika) de har inte förlorat sen den 31 augusti förra året. det måste jag säga är en ganska hyfsad serie av vinster och likaspelade matcher.

det kommer nog något referat senare om nån match som jag kommer titta på!

Btw, gogogo Norge! äntligen har några satt sig upp ordentligt mot FRA lagen, vi får hoppas att de lyckas få igenom det i en domstol också.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0