Trött

sitter här nu och pluggar lite CCNA B (Datorkommunikation B). jag har börjat bli sjuk igen.. så trist.. men vad ska man göra ? det e bara att stå ut. jag vet att det kommer gå över snart, när livet kanske går tillbaka till lite mer normala vanor? eller normala vet jag inte. men en vardag utan att man behöver undra över hur det kommer bli i framtiden.  inatt sov jag inte mycket alls... (därför jag är hemma) först pratade jag och Isabella till typ klockan 2, sen så låg jag och tänkte på hur resten av livet ser ut just nu. det gjorde jag fram till typ klockan 3 halv 4 eller nåt..  fört då kunde jag somna, TRODDE jag.. det tog väl fram till 5 iaf innan jag verkligen somnade ordentligt..

nu så sitter jag osm sagt och pluggar och ska göra det i cirka en timme till sen får vi se vad jag hittar på idag.. kanske blire lite spel.. jag ville träna men det går inte nu:/

Ps. Jag väntar fortfarande, bara så du vet.

Isabella<3

hörs senare!
/J

Kommentarer
Postat av: Eliiin

Nejmen Jocke sådär kan du inte hålla på! Sova måste man! Jag hade faktist lite problem med sömnen själv (; Men jag somna iaf vid halv 3 :D Plugga på du!

2009-02-16 @ 14:04:47
Postat av: Jocke

hade du problem med sömnen?:O det e nästan så man måste ringa aftonbladet:O det är ju en världsnyhet^^

2009-02-16 @ 14:09:13
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Eliiin

Men lägg av :D jag blev värsta pigg efter att jag logga från msn :D Men när jag skulle upp va de värre xD De tog tid ^^

2009-02-16 @ 14:34:04
Postat av: Eliiin

är man pigg så är maaaan :D

2009-02-16 @ 14:36:51
Postat av: Jocke

brukar vara så^^

2009-02-16 @ 15:17:38
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Eliiin

jaa men precis :D Men nu är jag riktigt jävla trött igen xD

2009-02-16 @ 18:58:19
Postat av: Jocke

ovanligt^^

2009-02-16 @ 19:29:22
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0