Vem är du?

Jag kan inte sova.. jag ligger bara och tänker.. jag vill så gärna, så väldigt gärna träffa dig igen. jag vill att det ska vara som förut, att du ska vara som förut. jag tror inte du förstår, du säger saker som "det är ingen fara, vi tar hand om det här". men  hur länge ska man behöva vänta? utan att du säger ett ord. det enda du pratar om är jobb jobb och åter jobb. Jag vill prata om annat, jag vill göra saker VI vill göra saker. och då menar jag inte att sitta hemma, vi vill göra annat, vad som helst men inte sitta hemma och se att det bara blir värre. nu är snart tiden ute och vad händer då? vi har inte pratat under hela tiden, jag har väntat och väntat, hoppats, men som det känns nu så har det varit förgäves.

Jag vill bara att det ska vara som det var förut.

det var skönt att skriva av sig lite men nu ska jag försöka sova igen, godnatt gott folk!

/J

Kommentarer
Postat av: isabella

jag älskar dig <3

2009-02-09 @ 09:46:32
URL: http://binabinabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0