"Bangolf"

haha ja rubriken är ju som sagt lite skum som vanligt^^ men vi drog iväg som jag sa och spelade minigolf, det gick bättre än förra gången=)  men denna gång så hakade vi upp oss på ett skämt som bara vi förstår. Minigolf heter ju egentligen Bangolf men ja vem är det egentligen som använder det ? bangolf låter bara skumt, vanlig golf spelas ju också på banor så det är ju en sorts bangolf det också så jag tycker det är helt ologiskt. men men det där lyckades vi iaf börja garva av och det kommer nog vara ett stående skämt den närmaste tiden ;)

Men jag ska säga lite vad vi har gjort i helgen förutom att kolla på film och myst. det började med att vi gymmade i torsdags efter jobbet och sen så käkade vi på antep:) mysig blev det, men det kan omöjligt bli annat. vi däckade ganska fort när vi kom hem senare där framåt 23 tiden. På fredagen så bestämde vi oss för att vi skulle åka hem till Jenny och tillbringa tiden hemma hos dem. det blev kubbspel (Där Jenny och jag var ilag. jag började bra där genom att träffa den första, men sen var det roliga slut för mig^^ Jenny räddade som tur var oss genom ett bländande spel! måste ju  lägga till att vi vann båda matcherna mot Viveca, Arne och Amanda;) och det berodde mestadels på Jenny som jag sa(: )

Lördagen bjöd på mer mys och även Bio. Söndagen var det som jag redan skrivit, (minigolf). jag lovade även att jag skulle gå en höjdbana i år. till saken hör är att jag är väldigt höjdrädd^^ har stora problem med höjder. men jag ska göra det, det har jag sagt. de som känner mig vet att det betyder att det är en utmaning, och de kan jag inte göra annat än att klara! så är det bara!

det var nog allt för nu tror jag, jag har lovat bilder på Jenny så ni ser vem det är och det skall jag ordna nu! vi tog några igår men de har jag inte fått ännu:P så det får bli några från hennes Facebook:)

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0