Bil

Sitter här och kollar bil, jag är så trött på min.. för det första så är den en SAAB! bara där skäms man ju fan... sen så är det så mycket småfix så att man blir ruinerad... ska försöka sälja den och senare i höst/ vinter köpa en ny.. en volkswagen passat skulle vara grymt! sitter och kollar på några och de kostar alltifrån 60000:- till 115000:- efter sommaren och en såld bil+pengar efter ärret på axeln och jobb så kommer jag ha råd med bilen utan problem!

som ni märker så är jag väldigt inne på detta. och jag är som min mamma, när jag bestämt mig så blir det med största sannolikhet så som jag vill!


/J

Kommentarer
Postat av: Eve

Nee, Volvo ska det va..! Passat och Audi är dyra i underhåll och reservdelar (de är dryga att meka med) och de är törstiga.. Jaja, du märker själv sen när plånboken är tom ^^



Mvh E

2009-08-02 @ 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0