Första passet

Sitter på rasten på jobbet och försöker hitta lite energi så jag orkar jobba resten av dagen. igår blev det bio med en av bröderna, det bestämdes typ 1 timme innan filmen började så det var lite oplanerat. bara för att det var vi så såg vi Transformers^^ riktigt sköna specialeffekter i den måste jag erkänna. filmen i sig är väl inte den bästa direkt men den är helt ok att kolla på. bio borde man se den på pga alla effekter och allt ljud som man helt omöjligt kan få fram hemma.
kom hem halv 12 och somnade nästan direkt, och sen upp kvart i fem (sovmorgon :D).

Nu ska jag sätta mig ner och käka innan vi drar ut och jobbar här igen. hörs senare!

/J


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är länkad nu :)

Tack för att du röstade <3

2009-07-15 @ 09:52:33
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0