Godmorgon

Då har man vaknat hemma hos Jenny. sitter och snackar med Viveca och Jenny om hur och vad vi ska göra idag.. det ser ut som om vi kommer sticka ut och springa och spela lite minigolf. ikväll blir det nog till att se "Johan Falk" på bio i  Nt :)

aja nu ska vi ut och springa, tyvärr så vägrar Jenny springa med mig ..:/ jag har kass kondition men hon litar inte på mig^^ så vi har gjort en deal. om tre veckor så ska vi springa tillsammans i mitt tempo så ska hon få se att hon klarar av det. 
 
så nu så måste ju jag också träna så att det inte blir så att hon orkar mer än mig ;) efter en sån här deal så vore det lite pinsamt ;P om dem tror att jag kan så måste jag ju kunna:D

menmen det ska vi lösa! nu ska vi ut med Atlas och gå och sen blire till att springa.

btw, vi kanske även kan få lite bilder från dagen om Jenny vill ta lite kort:)
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0