klättra

jag kom hem nyss och såg fram emot en god middag som morsan skulle göra. men vad möts man av ? en tom parkering, en låst dörr och ingen utlagd nyckel. så jag tar då och ringer moder jord och frågar vart hon är, då svarar hon att hela familjen är och käkar middag hos Åke (hennes bror) och deras familj. de har glömt nyckel och allt... tack för den.. så jag börjar en tur runt huset för att hitta ett öppet fönster.. och tror du inte att klantarslena har glömt att stänga mitt fönster ? det var ju tur iofs men varför låsa ett hus om man har ett fönster öppet ?;P lite dubbelbottnat är det faktiskt;) men men nu sitter jag här inne och funderar på om jag ska orka göra någon mat eller om jag ska gå och lägga mig med kurrande mage. vi får se vad resultatet blir.

nu ska jag fortsätta chatta och lyssna på musik.

Btw, är det någon som har Nomy's album? så jäkla bra låtar!

/J

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA typiskt din mor ;)

2009-07-19 @ 23:00:39
Postat av: Jocke

ja för tillfället så är det faktiskt det^^

2009-07-20 @ 12:29:24
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha, du kan ju tacka henne för ett gott skratt ;)

2009-07-21 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0