kvällen

Kvällen kommer att spenderas med min bror och 4-5 kompisar till mig. vi ska käka tacos och lira minigolf inne i Norrtälje. så kvällen kommer nog att bli riktigt bra tror jag!

de andra kommer fortsätta ut senare medans jag och broder åker hem för att vi ska upp tidigt och shoppa inne i stockholm eller täby imorgon.

det var väl allt för nu tror jag. eller nej. Söderling vann till slut matchen mot vinciguerra med 2-0 i set! men vinci gjorde faktiskt riktigt bra motstånd, han spelade upp sig ordentligt i andra set. så all heder till honom!

/J

Kommentarer
Postat av: My Perfors

Jag har ju itne det jocke. Fyllde precis 18 och försöker få jobb som fotograf, dansare, sångerska, skådis eller något annat inom konst industrin. Bygger upp en portfolio på sidan just nu.



Men tack för tippsen. Jag ska försöka få ihop det här... Ps. hoppas ni har kul ikväll. :)

2009-07-18 @ 17:33:51
URL: http://twofourseven.se
Postat av: My Perfors

Jag är envis på den fronten. Vägarar att göra sånt som inte gör mig glad. :) Men det tycker jag är bra så jag fortsätter. Men tack för omtanken.



Ja, jag tränar dans eftersom jag utbildar mig till musikal artist på kultureama här i stockholm och det är dans 5 ggr i veckan så det blir mycket. Det är därför det är svårt till att få ihop pengar till mat så att man orkar skolans dagar. :)



Ps. Det hoppas jag också.

2009-07-18 @ 18:16:39
URL: http://twofourseven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0