Lördag

LÖrdagen blev riktigt lyckad måste jag säga! vi käkade middag och lirade minigolf. sen så blev det inte sämre av att jag lirade riktigt bra också! på begäran av Andreas så skulle jag lägga upp resultatet och dessutom räkna ut kostnaden per slag för varje enskild spelare^^  undrar varför? känns som att han vill visa att han fick valuta för pengarna eller något;)
jag tror jag kommer ihåg alla siffror så jag kör det direkt ur huvudet.

Namn                  Antal slag     Kostnad/slag         Genomsnitt slag per hål

Andreas              79 slag         63 öre/slag               4,38 slag/hål  
Agnes                  61 slag         82 öre/slag               3,38 slag/hål
Oskar                  59 slag         85 öre/slag                3,27 slag/hål
Sara                     53 slag         95 öre/slag               2,94 slag/hål
Björn                    51 slag         98 öre/slag               2,83 slag/hål
Jocke (Jag)         45 slag         111 öre/slag             2,5   slag/hål

Jag tror att allas slag stämmer, jag ska kolla det mer när jag kommer hem men  det är inte direkt hela världen:P

kvällen var trevlig och det var ändå det viktigaste:)

nu ska jag fortsätta leta runt på internet tills klockan slår 21. så jag kan få gå hem ifrån denna reception..

/J

Kommentarer
Postat av: linda.

Hej!<3

Har du haft en bra helg? :)

2009-07-19 @ 20:50:19
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0