Minigolf

tjotjo!
sitter här i soffan med Jenny, hennes Mor och några till och undrar vart ormen tagit vägen. jag och jenny låg och kolla på en film och hör skrik utifrån när Vivecas kompis Eva kom och sa att det var en orm där^^ men när vi kom ut så var den fina lilla slingriga saken inte kvar :/ men den kände nog på sig att vi tänkte döda den ^^ mohahahah!

men nu ska vi iaf iväg till kapellskär och spela minigolf med Jennys familj! jag hoppas att jag kan få lite mer motstånd än förra gången ;) Men som jag sa tidigare så gav Jenny mig ganska bra motstånd förra gången:)
slår du mig denna gång ? ;)

/J

Kommentarer
Postat av: von schrowe

guuud va snäll du är mot tjejer joakim :D haha

2009-07-12 @ 18:24:10
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0