Onsdag

Ja så var det onsdag. jobbet är slut, jag har varit på gymmet och senare har jag även handlat. det där låter ganska vuxet om man läser det :O haha ^^ nej men det är min dag och det är egentligen hur min måndag och tisdag såg ut också. förutom att jag inte vaknade hemma på måndagen:)

helgen vet ni redan egentligen vad jag har gjort i stora drag. men jag har iaf varit med Jenny (Får se om jag kan hitta en bild som hon tillåter att jag lägger upp. så ni kan se vem det är jag pratar om). helgen har varit väldigt trevlig, synd att den tog slut bara. skulle gärna låtit den fortsätta:) men vi spelade iaf minigolf, kollade bio, bakade, sprang, rastade hund och mycket mer. minigolfen vann jag föresten ;) (A) men det var knappt!  tyvärr blev det inga bilder från helgen pga att ingen av oss hade nån kamera. men men vi överlever det också!

nu ska jag lägga mig på spikmattan och mjuka upp axlarna efter gymmet :) kanske träna lite mage också! det var ett tag sen nu.

see you folks!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0