Planer

Mina planer ikväll blev det inget av alls men jag hoppas på att planerna inför imorgon blir av iaf.  ska förmodligen tvätta bilen imorgon om det är bra väder och senare på eftermiddagen så hoppas jag på att jag och Oskar kan dra ihop ett gäng som vill spela minigolf eller något och sedan komma hem till mig och grilla och dricka och ha det trevligt! vi lurar lite på det just nu och hoppas på att vi kan lösa det:)  allting viar sig imorgon! annars får jag hoppas på att det är solsken så att man kan bli lite brun iaf.

Sen så får vi även se vem av Söderling och vinciguerra som tar sig till final i Swedish open i tennis.   jag personligen tror på Söderling, hoppas på honom också. han är den bättre spelaren och är värd att få spela om en titel senare i finalen :) (Semifinal imorgon).

Detta var nog allt för ikväll! jag hoppas på att kunna fixa lite bilder imorgon så att jag kan lägga upp. kameran är laddad och jag tror jag har koll på vart sladden är så det ska nog lösa sig tillslut :)

vi hörs imorgon! godnatt folks,

/J

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: Härligt!

Jo det är bara bra med mig med :)

2009-07-18 @ 09:10:40
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0