Steker

är det några andra än jag som kommit på iden att ligga och steka idag ? jag misstänker att det är ganska många faktiskt. själv så har jag spenderat de sissta 2 timmarna på altanen i bara boxer och har kollat på tennis. jag fick för mig att jag skulle ställa tvn i dörrhålet så  att jag ser den om jag vill. så nu har jag även kopplat in brorsans dator i den för att kunna kolla lite på internet om jag får lust för det. en riktigt najs dag med andra ord, även om jag har väldigt svårt att slappna av för tillfället. men det problemet kommer lösas i sinom tid det vet jag:)

Nog snackat om det nu, jag ska fortsätta kolla runt på internet och sola samtidigt. Robin söderling börjar sin match om cirka 1½ timme så jag ska vänta på den.

See you later!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0