Vakna vakna vakna

Morrn morrn! nu sitter man här ännu en gång på jobbet och väntar på att få börja jobba! det ska bli såå kul.. *inte*. men jag har sökt nytt jobb nu och det låter som att jag kommer kunna få det.  jag hoppas på ett svar under dagen men vi får se hur det utvecklar sig!

en mindre rolig sak var ju när jag vaknade imorse och det kändes som att jag sovit cirka 5 min.. så jag vände mig om för att somna om igen och såg fram emot mina 6 timmars sömn jag skulle få... vad händer då? jo, klockan ringer såklart.. den var 04:20 så då var det bara att sätta sig upp, torka sömnen ur ögonen och gå upp.. inte direkt det jag ville göra men tyvärr det man är tvungen till.

aja nu ska jag sluta sittta och berätta mina morgonhistorier och istället sätta mig ute i fikarummet och käka några mackor och ta en kopp kaffe!

See you later!

/J

Kommentarer
Postat av: Briitta

Men du verkar ju ha ett rätt nice jobb som fikar och kokar kaffe morgonen igenom. ;)

2009-07-21 @ 23:23:19
Postat av: Jocke

haha nu va du rolig va! du hade säkert inte ens gått och lagt dig när jag gick upp^^

2009-07-22 @ 17:21:29
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0