Förfest

Med risk att jag kommer bli dödad så kommer detta inlägg iaf ^^
jag har lovat alla bilder som jag kan få tag på från förfesten och studenten och allt sådant. så här kommer det lite bilder från förfesten. (inte alla dock, jag väntar fortfarande på bilder från några personer)


Oskar, Agnes, Marie, Rebecca

vad jag och Adrian gör här det vet jag inte men.

Zanke, Adrian , Jag.

Samma

Samma igen

som sagt, vad gör vi ?

Maja kände sig som en vinnare hela kvällen!

Micke och jag attackerar varandra mer kamerorna.. ^^

Micke igen

Lollo, Johan & Kristofer

Adrian

Hanna & Adrian

Agnes, Maja

snyggaste bilden under denna kväll ^^ Adrian & Kristina

jag bjuder på denna ^^ det kommer komma nån bild till här ;P

Kristofer, Rebecca, Marie, Renato, Micke, Maja & Oskar

vad Micke och Oskar gör där det låter vi  vara osagt ^^  Maja glad som vanligt!


Kvällens charmigaste och snyggaste bild står jag och Kristina för helt klart !


Mer bilder kommer komma, detta är de från min kamera men vi får se vad de andra har att bjuda på!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0