Fredag

Fredagen var en riktigt skön dag till en början, med bara en lektion och sen hem, taggade inför matchen hela dagen genom att ta det lugnt och kolla på tennisen med en spikmatta under ryggen (förövrigt så var det första gången som jag testade en sådan). Robin Söderling visar där att han kan verkligen spela tennis när han vill och hans psyke som många har klagat på är det definitivt inget fel på alls.

Matchen på kvällen förlorade vid med 2-4... laget spelade inge bra och jag var definitivt inte bra.. gjorde en Oliver Kahn miss.. matchen är bara att glömma även om jag har väldigt svårt att glömma det när jag vet att jag kunde ha spelat mycket bättre än vad jag gjorde.

Utgång blev det sen tillslut också med lite olika resultat för de inblandade.. men vi hade iaf kul och det är ju det viktigaste! lite uppvärmd inför studenten är man nu också=)

Det var nog allt från igår tror jag.

/J

Kommentarer
Postat av: moa

vadå olika reslutat för de inblandade? ;) vad gjorde ni egentligen ? :p

2009-06-06 @ 21:31:23
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: Jocke

haha oj, det lät kanske lite roligt^^

nej men nån fick minnesluckor, nån tappa mobilen, nån gjorde annat som vi inte tar här. och jag själv var lite överförfriskad^^

2009-06-06 @ 22:29:20
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0