God morgon

Denna dag har jag börjat riktigt duktigt måste jag säga själv. jag vaknade vid halv 8 och gick upp, tog på mig t-shirt, shorts och skor. öppnade dörren och började springa! det var riktigt tungt att springa idag pga all pollen som flög i luften.. hade riktigt svårt att få luft ordentligt men när man väl är ute så kan man ju inte sluta. då är det bara att fortsätta.

en liten rolig sak som hände var att jag höll på att springa på ett rådjur. eller springa på var väl fel ord men jag var som minst 20-25 meter ifrån det innan det sprang ifrån vägen jag sprang på.

nu så ska jag trycka i mig en ordentlig frukost och senare så blir det nog lite poker tror jag. Tagga inför finalen i tennisen ska jag också göra !

Det var allt från mig just nu tror jag, vi hörs senare!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0