Godmorgon ?

Godmorgon vill jag säga men det passar inte riktigt in i situationen... mer Kass morgon.
Dagen startar med att jag går upp och käkar frukost och fixar till allting för jobbet.. 5 i 5 så går jag ut till bilen för att starta upp den och åka iväg.. vad händer ? jo bilhelvetet startar inte.. så jag drar fram startkablarna för att testa starta den via morsans bil.. händer någonting? nej.. inte ens startmotorn tuggar.. den är död.. så just nu så funderar vi på vad det är med tanke på att den fungerade PRIMA igår. Batteriet är den misstänkte just nu. så jag ska sätta på laddaren och se om bilen startar om några timmar.. gör den inte det så kommer jag dra något gammalt över mig..

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0