Långhelg

Sådärja! en vecka avklarad på jobbet (även om den var kort^^). just nu sitter jag med löparkläderna på mig för att jag och broder var precis ute och sprang.

Varför jag inte har uppdaterat på ett tag är för att min dator är paj och jag orkar inte fixa den. plus att jag jobbar och tränar så jag orkar inte logga in och skriva när jag kommer hem. datorn jag sitter på är så ruskigt seg.. men men.

Veckan har iaf bestått av träning, jobb, match. Jobbet har gått riktigt bra och vi har det grymt kul! träningen har varit hyffsat bra med gym på måndagen, tisdagen, och idag. Fotbollsträning i tisdags och match igår. idag har jag även sprungit som jag skrev tidigare.

Jag har även startar den tredje boken i Twilight serien! De blir bara bättre och bättre! så nu ska jag nog lägga mig ned och läsa efter att jag duschat! 

Btw, vi körde över Grannarna i ett derby igår med 9-1 ! riktigt skönt! hoppas vi kan hålla i det.


See you folks
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0