Midsommar

Ja, vad hände under midsommarhelgen då? jo, efter att ha slutat tidigt på torsdagen och sen tränat både kondition och styrka så blev det på fredagen lunch och middag hemma hos min farbror med familj och en familj till. slutade hos grannen med en hel del alkohol och snackande. framåt 23 tiden så var vi ett gäng som drog in till Rimbo för att festa lite där. Det slutade med att jag kom hem vid 09:20 och hade sovit en timme (A)  men det var trevligt folk och man lärde känna lite nya :)

Dagen förflöt genom att jag låg och läste lite i den tredje boken i twilight serien och jag och morsan drog även senare iväg och spelade bilbingo (jag vet att det är vad pensionärer gör men hur skönt är det inte då ? man sitter och kryssar i lite nummer och så tutar man om man får bingo. helt underbart när man är lite trött sådär). jag vann iaf 2500 välbehövliga kronor.

På kvällen så blev det en tur ut till Rådmansö för att träffa Jenny, vi satt och snackade och kollade film vilket slutade med att jag sov där. Dagen idag spenderades på deras uteplats med hennes mor och en hel del prat om livet.
Jag hoppas vi gör om det snart =)

Nu ska jag lägga mig ned och läsa igen! jag har köpt den sista delen nu i serien jag nämnde nyss^^ så nu ska här läsas!

Btw, Det löser sig, jag hoppas att du inte mår allt för dåligt även om det nu förmodligen är mer dåligt än bra. Men du vet vart jag finns!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0