Onsdag, Torsdag

Sådär då var jag hemma och nu orkar jag skriva ett inlägg och berätta vad jag har gjort sedan i tisdags.

Tisdagen tillbringades som jag sa tidigare på båten mellan kapellskär och mariehamn. vi var typ 20 personer från tekniktrean som åkte för att dricka, käka och ha det trevligt. Eftermiddagen och kvällen var trevlig, jag var en av de få som var nyktra^^ jag skulle som sagt upp och jobba vid 04:35 så jag ville vara pigg.

vid tio i 5 morgonen efter så åkte jag och farsan till jobbet. dagen förflöt på bra även om det blåste och regnade.

När vi kom hem på kvällen så lirade jag lite boll med min yngsta bror i nån timme och senare så drog jag ut och sprang vid 22 tiden.

dagen idag var blöt och blåsig, men håller man igång på jobbet så känns det inte så mycket, speciellt inte när det är ett så skönt gäng man jobbar med! helt underbara är dem. det finns inte en tråkig stund. Skämten och drygningarna haglar tätare än regndroppar under spöregn^^ (bra liknelse va? ^^)

idag så blev det löpträning med laget och lite snack efteråt.

Just nu så sitter jag här och gör inte mycket alls.. spelar lite poker och lyssnar på "Dead By April"

/J

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

sv (igen) : I KNOW THE FEELING! Fyfan. Det händer ju tyvärr ganska ofta.. det är jämt fullt..

2009-06-05 @ 12:45:54
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0