Rullande igen

Sådär, då rullar vi igen! bilen startar och går som den ska så imorgon ska det bli jobb:)

jag sitter här nu och är lite nere över att jag har läst ut den andra boken i twilight serien (New moon) och inte har den tredje hemma! men imorgon ska jag ändra på det efter jobbet. jag ska försöka hinna med att köpa den eller iaf leta efter den. de är slutsålda överallt.... värdelöst men sant!

aja nu ska jag glida runt lite på internet och se om något roligt hänt. Btw jag hittade en sak för några dagar sedan där EU-kommisionen har gett Microsoft böter på cirka 15 miljarder kronor och det ser ut att kunna bli mer om de inte ger med sig. men men det har hållit på i några år nu och det lär fortsätta i ett antal år till. jag hoppas på att Microsoft får sig en törn så att deras dominans i datorvärlden minskar och ger mindre företag chansen att slå sig igenom med nytänkande.

NU ska jag fortsätta kolla runt!

Ciao folks!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0