Spikmatta

Som jag skrev så har vi införskaffat en spikmatta för att få våra muskler att slappna av lite. jag har hela tiden trott att det är en sak som borde fungera men jag har inte velat lägga ut 600 kr på det. men nu när min kära mor ville införskaffa en så var jag absolut på att göra det. efter att ha testat den så märker jag att den fungerar riktigt bra. först så bränner det och gör ont men efter ett litet tag så slappnar man av mer och mer och det utmynnar i att man blir varm och blodgenomströmningen ökar markant. vilket i sin tur gör så att muskelknutar och dylikt släpper.

Det finns 2 olika sorters spikmattor men jag föredrar den Indiska (den med mindre men fler spikar.




Där har vi den även på bild. ni som inte prövat på en borde definitivt göra det !

det var nog allt om detta.

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0