Bogsering

Skoldagen idag var riktigt bra, jag kände mig ordentligt duktig när jag skrivit min kemilabbrapport klart och sen även lyckats riktigt bra på Datorkommunikationen (CCNA B).  så det bar iväg till gymmet efter skolan idag igen, jäkligt skönt måste jag säga, idag blev det triceps, mage och ben. efter att jag gymmat klart så åkte jag hemmåt i tron att jag skulle få käka middag och ta det lugnt men efter cirka 10 min så ringde Adrians mamma och ville ha hjälp, hennes bil hade stannat och hon behövde bogseras. så jag vände och åkte till henne för att hjälpa henne. så när vi väl var igång med bogseringen (jag satt i denbakre bilen) så började det bli lite problem, jag såg knappt nåt.. och även om jag bromsade fullt så var bilen martina satt i (min bil) lite för stark.. 4hjulsdriften drog iväg med bilen jag satt i även om jag bromsade fullt.. (inte kul ^^).  men när vi väl stannade så kom det en liten chock kan jag lugnt säga.. det började blinka blått bakom mig.. där stog en polisbil... det i sig är ju ingen fara men varningsblinkersen fungerade ju inte längre och vi hade inte Varningstriangel. så jag trodde typ att "där rök mitt körkort" men polismannen sa att det inte var någon fara och ville bara att vi kunde fortsätta bogsera in till nt. så till slut så kom vi fram till verkstan där vi ställde bilen:)

Det var min dag i korta drag, men jag kom iaf hem till halv 10 och fick i mig lite till mat (Martina bjöd på Donken;P)

Nu e jag hungrig igen så jag ska fixa nåt att käka=) vi hörs senare!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0