Dagen innan

så nu står jag här, dagen innan jag ska iväg på min domarkurs. jag har dömt i flera år och har dömt alltifrån 6 åringar till korpen och veteranlag. det är något av det roligaste jag någonsin gjort faktiskt. man får en helt annan syn på fotbollen och man får en helt annan kontakt med spelare och ledare. Ibland så är den ju inte så bra tyvärr men det är en del av charmen med det också enligt mig. man får träna sig i att kunna ta beslut snabbt och sen förklara varför och kunna stå för det även om man senare märker att man faktiskt har gjort fel, jag har fått uppfattningen att de flesta faktiskt är väldigt nöjda efter matcherna som jag dömt, det var så jag fick denna kurs som jag skall gå  och de efterföljande. en av de högt uppsatta domarna i upplandsfotbollsförbund såg mig döma och kom fram efter matcherna jag dömde då. han ville att jag skulle ta några domarkurser för att jag hade domaryrket i blodet^^  så han har fixat allt till mig och jag behöver bara åka dit och vara med och bli godkänd. vilket är riktigt najs! men nu ska jag fortsätta jobba här på friskis så hörs vi senare ikväll!

Ciao folks!

/J

Kommentarer
Postat av: Isabella

jaa, du kan allt! <3

2009-03-27 @ 18:51:12
URL: http://binabinabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0