Kurs

Idag så har jag som jag sa igår varit på domarkurs. det var riktigt najs faktiskt, man har fått reda på en massa saker som man inte hade en aning om att de faktiskt existerade:P även om man tillämpar en hel del utan att tänka på det. dagen började i uppsala på Scandic hotel Nord med en andra frukost, vid 9 snåret så samlades vi i konferenssalen och började kursen lite smått.. dagen flöt på och avslutades med en bettingkavalkad  där vi satsade en hel tia var;) jag var den enda som var tråkig nog och trodde på 0-0 mellan Sverige och Portugal. men vad blev det då hörni? 0-0 ! haha;) får se vad dem säger imorrn^^ men nu sitter jag och typ sover.. och jag ska upp vid 06:20 så jag går och lägger mig nu!

Ciao!

/J

Kommentarer
Postat av: Isabella

vaddå så du ska få penga nur av dom? :P

2009-03-29 @ 09:26:30
URL: http://binabinabina.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Roligt att kursen verkar ge något och att du är taggad. Känns bra med en glad Joakim. Blev det några pengar eller?

2009-03-29 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0