Kvällen

Nu sitter jag här igen, klockan är mycket och jag har fortfarande inte gått och lagt mig.. jag vet att jag borde ha sovit för  minst  en timme sen men när man vet att man har sovmorgon så blir det alltid så att man sitter uppe för länge och sover ändå för lite. jag har en egen liten idé som de borde införa i skolorna. man har inga sovmornar utan man slutar helt enkelt tidigt istället, det är så mycket skönare att veta att när man kommer hem så kan man göra massa saker, man hinner t.ex. med att träna, träffa kompisar/flick/pojkvän och man hinner även ta det lugnt och vila upp sig. det negativa är att man får sova kortare men är det ett problem egentligen? jag tycker iaf inte det, man går och lägger sig tidigare och får sova de "rätta" timmarna och man blir mer utvilad, dessutom så får man de viktigaste timmarna som är innan 12 på dagen för att få både sol och luft, man blir piggare i längden och mår på så sätt bättre.

Jag mår rätt så bra faktiskt måste jag säga, eller ja jag mår iaf bra på vissa plan. men de negativa tycker jag att vi lägger åt sidan nu. jag har äntligen kommit igång med träningen och det är helt underbart! på de senaste 8 dagarna så har jag varit på gymmet 7 ggr, jag känner hur jag får mer och mer energi och blir piggare av det. imorgon blir det Spinning med älsklingen :) kanske blir det till och med 2 pass, jag känner för det just nu men vi får se hur det blir imorgon, får se om hon vill vara med på det eller om hon vill åka hem, det bestämmer vi då. jaja nu har jag pratat på om detta ett tag så nu ska jag försöka lägga datorn och sidan och bädda sängen innan jag kryper ner och sover lite.

Btw, jag fick brev från Svenska fotbollsförbundet idag där jag fick reda på att jag skall få gå de domarkurser jag vill, jag har dömt fotboll i cirka 3 år nu men har inte fixat någon utbildning än. jag tycker att det är grymt kul att döma matcher och helt ärligt så är min största dröm att få springa in med 2 landslag inför en fullsatt arena och veta att inom de närmaste 2 timmarna så kommer jag att se till att ett  lag blir världsmästare på ett rättvist sätt, låter inte det som en hyfsad dröm? jag tycker iaf det!

ciao!
2 månader med Isabella idag <33
/J

Kommentarer
Postat av: Isabella

omg :) Detta blogginlägg var det roligaste o intressantaste du skrivit :) mycket intressant (:

puss på dig <3

2009-03-09 @ 23:46:46
URL: http://binabinabina.blogg.se/
Postat av: Linda

Men det är tråkigt^^

hehe kollade titanic med :O.. i lördags faktiskt.

2009-03-09 @ 23:55:26
URL: http://lindakrammer.blogg.se/
Postat av: Jocke

va de intressant?;P <333

2009-03-10 @ 00:18:37
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Isabella

jaa jag vet inte men det var något med detta inlägg som jag gillade (: <3

2009-03-10 @ 12:37:09
URL: http://binabinabina.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Grattis till de 2 månaderna!

2009-03-11 @ 19:28:13
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0