Söndag

dagen började som jag berättade tidigare, jag åkte in till Norrtälje och simmade och så, men det var så jäkla trångt i bassängen så det gick inte att simma:S helt värdelöst.. aja efter bara 500 meter så gick jag upp och rakt in i ångbastun. sen så bar det av till restaurang Antep för att prata lite med ägaren om att ha min studentlunch eller vad det kallas där, han var väldigt poisitv och ville bara ha datum och tid så skulle han lösa resten:) sen så bar det av upp till gymmet, tyvärr så hann jag inte gymma innan spinningen, men jag har tillräckligt med träning i veckan tror jag:) så får ta igen det då.
Spinningen gick riktigt bra och var grymt skön! att känna mjölksyran i benen och svetten rinner, det är en helt underbar känsla. ni som inte gör sånt regelbundet borde börja med det, man mår riktigt bra och man får enorm energi av det.

Btw, innan jag simmade idag så prövade jag på en vattenmassagesäng, det kostade 20 kr för 20 min så jag var tvungen att pröva den. den var faktiskt helt ok men för att den skall göra ordentlig nytta så måste man ha riktigt ont genom träningsvärk eller annan muskelvärk, jag hade inga direkta spänningar i musklerna förutom skuldrorna men det va skönt och avslappnande i alla fall.

Det var min dag i stora drag och nu sitter jag och ska väl snart sova tror jag, morgondagen börjar med kondition och Ki-box.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0